اسلایدر

زمانهای مفید برای خوردن و خوابیدن
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

در حالی که هرگز بهترین زمان برای سیگار کشیدن یا خوردن غذاهای بی کیفیت چرب وجود ندارد اما از نظر علمی و پزشکی رفتارهای سالم را باید در بهترین زمان خودش انجام داد.

در زیر به برخی از این رفتارها و چگونگی و چرایی آنها اشاره می شود.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, :: 18:24
mahnaz

پژوهشگران انگلیسی در مطالعه‌ای موفق به شناسایی گوش‌خراش‌ترین صدای جهان از میان صداهای نامطبوع شدند.در این مطالعه که در دانشگاه نیوکاسل انگلستان صورت گرفت، افراد حاضر در نمونه موردی به مجموعه‌یی از 74 صدای ضبط شده گوش دادند و همزمان فعالیت مغز آن‌ها توسط یک اسکنر ام آر آی اندازه‌گیری ‌شد.پژوهشگران دریافتند: صدای کشیده شدن چاقوی تیز بر روی بطری شیشه‌ای بدترین صدای گوش‌خراش است و صدای کشیده شدن چنگال بر روی شیشه به عنوان دومین صدای بد برگزیده شد. این در حالی بود که صدای کشیده شدن یک قطعه گچ بر روی تخته سیاه، در رتبه سوم جای گرفت.

اسکن‌های حاصل نشان دادند که صداهای ناخوشایند پاسخی قوی‌تر را در مغز در مقایسه با اصوات خوشایند مانند صدای آب حباب‌دار تحریک می‌کنند.در حالی که اصوات توسط قشر شنوایی مغز پردازش می‌شوند، صداهای نامطبوع آمیگدالا (ناحیه پردازشگر عواطف در مغز) را تحریک می‌کند.برای مثال، هنگامی که فردی با صدای کشیده شدن ناخن بر روی یک تخته‌سیاه که در این پژوهش به عنوان یکی دیگر از صداهای گوش‌خراش شناسایی شد، مواجه می‌شود، آمیگدالا فعالیت در قشر شنوایی مغز را بر عهده می‌گیرد و فرد را نسبت به صدای ورودی حساس‌تر می‌کند.

دانشمندان در این پژوهش گروهی متشکل از 13 داوطلب را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که تحمل اصوات با فرکانس بین دو هزار و پنج هزار هرتز (طیفی که گوش‌های انسان حساس‌ترین هستند) از همه دشوار است.اگرچه دلیل حساسیت فوق‌العاده مغز به این نوع صداها هنوز مشخص نیست، اما محققان دریافتند که صدای جیغ که اغلب به طور طبیعی ناخوشایند به شمار می‌آید نیز در همین طیف قرار می‌گیرد.به گفته پروفسور تیم گریس یکی از حاضرین در این مطالعه، این دستاورد چشم‌انداز نوینی را در خصوص اختلالات عاطفی و اختلالاتی مانند میگرن و وزوز گوش در اختیار می‌گذارد. به نظر می‌رسد در این دو عارضه نیز ادراک جوانب نامطبوع اصوات دخیل است.

نتایج این مطالعه در مجله Journal of Neuroscience انتشار یافت.



           
شنبه 22 مهر 1391برچسب:, :: 17:48
mahnaz

خودروی برقی ساخت مهندسان انگلیسی موفق به ثبت رکورد 151 متر بر ساعت شد.این خودرو که Nemesis نام دارد توانست در دو آزمایش دو رکورد ثبت کند. این خودرو که علاقمندانش آن را "ابرخودرو" صدا می زنند نخست به رکورد 148 متر بر ساعت و سپس در رکورد جدیدتری به 151 متر بر ساعت رسید.نمسیس نسخه جدید و دستکاری شده خودروی معروف Lotus Exige است که مهندسان انگلیسی یک دستگاه دست دوم آن را از طریق eBay خریداری کردند.

"اکوتریسیتی" شرکت سازنده نمسیس می گوید انرژی مورد نیاز این خودرو از شبکه ای از 53 توربین بادی در انگلیس تامین می شود.
آنها توانستند نمسیس را در کمتر از دو سال به گونه ای دستکاری کنند که بتواند فقط با استفاده از باتری حرکت کند. این خودرو می تواند مسافت 100 تا 150 مایل را با باتری بپیماید. این شرکت می گوید نمسیس شتاب ثابتی را در تمام سرعت ها نشان می دهد. دیل ونیس مدیر اکوتریسیتی امیدوار است این خودرو لقب ابرخودرو را فقط به خاطر سرعتش یدک نکشد بلکه خودروی برقی باشد که دید رایج منفی در مورد خودروهای برقی را از بین ببرد. به طور معمول اگرچه خودروهای برقی دوستدار محیط زیست تلقی می شوند اما سرعت ندارند و آهسته حرکت می کنند.

وی افزود: شرکت وی نمسیس را ساخته تا نشان دهد چگونه خودروهای آینده می توانند با انرژی باد و دیگر انرژی های پاک کار کنند. وینس افزود: ما نمسیس را ساختیم تا نشان دهیم خودروهای الکتریکی آهسته و کسل کننده نیستند.



           
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 20:48
mahnaz

يکي از مهمترين معضلات و مسائل کشور در مورد بيکاري جوانان، عدم موفقيت افرادي است که پس از اتمام تحصيلات دانشگاهي امکان راهيابي به بازار کار را ندارند و در اين بخش با مخاطرات و مشکلات فراواني مواجه مي‌شوند.

حدود 1ميليون نفراز کل بيکاران کشور را فارغ‌التحصيلان دانشگاهي تشکيل مي‌دهند. از بين مجموعه رشته‌هاي دانشگاهي فارغ التحصيلان برخي رشته‌ها با دردسر كمتري جذب بازار كار مي‌شوند اما فارغ التحصيلان تعدادي از رشته‌هاي دانشگاهي نيز هستند كه به سختي قادرند براي خود شغلي متناسب با تخصص و تحصيلات خود دست و پا كنند.

براساس تازه ترين آمارهاي بدست آمده، بالاترين تعداد بيکاران در رشته‌هاي صنعت و فرآوري( رشته‌هاي فني غير مهندسي)، کامپيوتر، هنر و روزنامه‌نگاري قرار دارند.

در مقابل تعداد بيكاران تحصيل كرده در رشته‌هايي مانند خدمات امنيتي، بهداشت، تربيت معلم و خدمات حمل و نقل كمتر از 8 درصد بوده و اكثر آنان توانسته اند در سال‌هاي پس از فارغ التحصيلي جذب بازار كار شوند.

يکي از مهمترين معضلات و مسائل کشور در مورد بيکاري جوانان، عدم موفقيت افرادي است که پس از اتمام تحصيلات دانشگاهي امکان راهيابي به بازار کار را ندارند و در اين بخش با مخاطرات و مشکلات فراواني مواجه مي‌شوند.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 21:38
mahnaz

 

داستان (mkg-graphic.mihanblog.com)

بر اساس جدید‌ترین اطلاعات اقتصادی جهان، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌ها و کالج‌ها با وجود بحران اقتصادی رو به بهبود گذاشته است و در کشورهای توسعه یافته تعداد بزرگسالانی که مدرکی برابر مدرک فارغ‌التحصیلی از کالج یا دانشگاه را دارند ۳۰ درصد افزایش یافته‌است.

با این‌همه بهبود در آموزش عالی در این کشور‌ها دشوارتر است، بسیاری از اقتصاد‌های توسعه یافته گاهی از اوقات از تحصیل‌کرده‌ترین جمعیت برخوردارند و درحالی که میزان آموزش در این کشورها به صورت پیوسته افزایش یافته، این افزایش در مقایسه با اقتصاد‌های درحال توسعه بسیار ناچیز به نظر می‌آید. برای مثال آمریکا یکی از کشورهایی است که کوچکترین رشد سالانه آموزش عالی را از سال ۱۹۹۷ تا کنون داشته‌است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz


عکاس حرفه ای هستید؟ پس لازم است با دوربین جدید EOS 6D آشنا شوید. این کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی Full Frame این شرکت به حساب می آید.

با وزنی ۶۹۰ گرمی حدود ۲۰ درصد از مدل 5D Mark III سبک تر است و با قیمت 2099 دلاری حدود 1400 دلار از دیگر مدل های فول فریم ارزان تر به حساب می آید. و بنابراین در رقابت مستقیم با دوربین نیکون D600 قرار می گیرد.

علاه بر اینها این نخستین دوربین سری EOS است که به وای-فای مجهز گشته و با اپلیکیشن های رایگان این شرکت برای اندروید و آیفون کار می کند. می توانید با تلفن تان تنظیمات دوربین 6D را تغییر دهید و حتی بین آنها تصاویر را منتقل کنید.

این دوربین دارای یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی است و از سیستم پردازش تصویر DIGIC 5+ استفاده می کند که می تواند تصاویر با سرعت 4.5fps بگیرد و عکس HDR نیز تهیه می کند.

فیلمبرداری به صورت 1080p با 30fps است و کلیپ های تهیه شده ۳۰ دقیقه ای خواهد بود. میزان ISO نیز بین 100 تا 102400 متغیر است و امکان فوکوس ۱۱ نقطه ای همزمان دارد. یک نمایشگر ۳ اینچی هم آن را همراهی می کند و ورودی میکروفن استریو نیز دارد. و البته فقط یک کارت حافظه می خورد.

این دوربین از آذر ماه با قیمت ۲۰۹۹ دلار برای بدنه و یا ۲۸۹۹ دلار با یک لنز 24-105mm f/4L USM zoom به فروش می رسد. مشخصات کامل دوربین را درdpreviewببینید.



           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 19:30
mahnaz

شايد مهندساني كه آبان سال 1281 خورشيدي، شاهد حركت قطار برقي خود بودند، تصور هم نمي‌كردند اين نوآوري، جرقه تحولاتي شگرف در حمل و نقل ريلي دهه‌هاي آينده شود.در اين روز، يك قطار كوچك برقي توانست فاصله بين دو شهر «مارين فلد» و «زوسن» آلمان را روي خطوط ريلي با سرعت 203 كيلومتر در ساعت بپيمايد.

اين قطار كوچك، اولين قطار سريع‌السير جهان بود؛ اما دسترسي شهروندان عادي به اين فناوري چند دهه به طول انجاميد.

امروزه برخي شهرها در اروپا و آسياي شرقي از قطارهاي سريع‌السير بهره مي‌برند. حداكثر سرعت معمول ثبت شده قطارهاي سريع‌السير در سال 2012 براي سامانه‌هاي فعال در كشورهاي ژاپن، تايوان، آلمان، ايتاليا و بريتانيا حدود 300 كيلومتر در ساعت، در اسپانيا 310 كيلومتر در ساعت و در فرانسه 320 كيلومتر در ساعت است. همچنين حداكثر سرعت معمول قطارها در چين برابر 341 كيلومتر بر ساعت است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 21:12
mahnaz

محققان موسسه تكنولوژي ماساچوست (MIT) موفق به طراحي سريع‌ترين دوربين جهان با قابليت عكسبرداري يك تريليون تصوير در ثانيه شدند.سرعت نور در خلأ بيش از 299 ميليون متر بر ثانيه است و عكسبرداري از لحظه عبور نور از درون يك جسم با دوربين‌هاي عكسبرداري موجود امكان پذير نيست.

محققان MIT با طراحي سريع‌ترين دوربين جهان با قابليت عكسبرداري يك تريليون تصوير در دقيقه، از لحظه عبور نور از درون يك بطري عكسبرداري كرده و با كمك اين تصاوير يك فيلم با حركات آهسته تهيه كردند كه در كنفرانس فناوري TED در ادينبورگ به نمايش در آمد.

نور ليزر در چند ميلياردم ثانيه از بخش انتهايي بطري تابيده شده و از قسمت در بطري خارج شد و در همين زمان دوربين فوق سريع از لحظه عبور نور عكسبرداري كرد.محققان معتقدند، در صورت كاهش هزينه‌ها و امكان استفاده تجاري از اين فناوري، مردم در آينده قادر خواهند بود با استفاده از يك اسكنر و تاباندن نور به داخل ميوه و سبزيجات، از تازه بودن اين محصولات اطمينان حاصل كنند.



           
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 19:36
mahnaz

محققان آمريكايي موفق به توسعه مواد سخت تر از الماس شده اند كه تركيبي از دو حالت كريستالي و غير كريستالي است.يك تيم بين المللي به سرپرستي «لين وانگ» از محققان موسسه كارنگي در واشنگتن ماده جديدي كشف كرده اند كه به طور كامل كريستالي يا غير كريستالي نيست، اما از سختي كافي در برابر الماس برخوردار است.

«وانگ» خاطر نشان مي كند: اين دستاورد چيزي فراتر از كنجكاوي در آزمايشگاه است؛ نوع جديدي از ماده كربني توليد كرديم كه از لحاظ سختي و مقاومت قابل قياس با الماس است؛ درحالي كه الماس تحت فشار بسيار شديد ايجاد مي شود، اين ماده در شرايط طبيعي وجود دارد كه به معناي كاربرد عملي در طيف گسترده اي از آرايه هاي مختلف است.ماده فوق سخت از يك خوشه 60 كربني ساخته مي شود. مولكول هاي كربن به شكل توپ فوتبال اغلب به نام «باكي بال» (buckyball)‌ شناخته شده هستند. اين مولكول ها با حلال m-xylene كه براي توليد بطري هاي نوشيدني استفاده مي شوند، مخلوط شده و سپس اين تركيب در سل هاي الماس جاي مي گيرند.

همه مواد جامد به يكي از اين دو شكل وجود دارند: مانند كوارتز، آهن و الماس به صورت ساختار كريستالي و منظم هستند يا مانند شيشه و ژل ساختار غير كريستالي و بي نظم دارند؛ اما ماده جديد تركيبي از دو حالت كريستالي و غير كريستالي است، به طوري كه با اعمال فشار زياد، باكي بال ها به صورت له شده در مي آيند و حلال m-xylene‌ ساختار مستحكم و منظم خود را حفظ مي كند.

پروفسور «وندي مائو» از محققان دانشگاه استنفورد اين ماده جديد را كه هنوز نامي براي آن انتخاب نشده است، «هیبریداسیون کریستالی و ساختارهای آمورف در سطح اتمی» توصيف مي كند.از جمله كاربردهاي احتمالي اين ماده جديد، استفاده به عنوان پوشش محافظ يا كاربرد در مكانيك، الكترونيك و الكترومكانيك خواهد بود.



           
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 19:22
mahnaz

محققان موفق به ساخت سبک ترین ماده جامد دنیا شده اند که امکان تولید یخچال هایی با دیوارهای نازک و عایق های ساختمانی بهتر را در پی داشته باشد.این هواژل انعطاف پذیر جدید توسط محققان مرکز تحقیقات گلن ناسا ساخته شده است.به گفته "مری آن مدور" مجری این طرح هواژل ماده ای بسیار سبک است و به آن دود جامد نیز می گویند.

هواژل های معمولی که از سیلیس های یافت شده در شن های ساحلی ساخته می شوند، شکننده هستند و به راحتی خرد می شوند اما هواژل های جدید 500 برابر محکم تر از همتایان سیلیسی خود هستند؛ تکه نازکی از آن در واقع می تواند وزن یک خودرو را تحمل کند.

می توان این هواژل را به صورت ضخیم نیز تولید کرد. نواری از این ماده آن قدر انعطاف پذیر است که گستره وسیعی از کاربردهای تجاری و صنعتی برای آن امکان پذیر است.

یک ورقه با ضخامت یک چهارم اینچ می تواند محافظتی به اندازه یک فایبرگلاس سه اینچی فراهم کند. این ویژگی می تواند دیواره های یخچال و فریزرها را بسیار نازک کرده و ظرفیت ذخیره سازی غذا را در آنها افزایش دهد.

همچنین این ماده جدید زمینه را برای تولید لباس های ابرعایق فراهم می کند که می توانند گرمای مناسب تری را نسبت به لباس های" حرارتی " رایج ایجاد کند.

این محققان با ایجاد تغییراتی در معماری درونی هواژل های سیلیسی معمولی و با ترکیب مواد پلاستیک مانند برای تقویت شبکه های سیلیس در ساختار هواژل موفق به ساخت سخت و محکم ترین هواژل ساخته شده شده اند.

نتایج این تحقیقات درنشست سالانه انجمن شیمی آمریکا درفیلادلفیا منتشر شده است.



           
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 19:12
mahnaz

امروز افزایش سهام شرکت اپل سبب شد که این شرکت به ارزش ۶۲۱.۶۴ میلیارد دلار برسد و این عدد سبب می شود که اپل رکورد با ارزش ترین شرکت تاریخ را از آن خود کند.

با این رکورد، اپل که در حال حاضر با ارزش ترین شرکت جهان به حساب می آید از شرکت نفتی Exxon Mobil بیش از ۵۳ درصد بزرگ تر است.

پیش از این رکورد با ارزش ترین شرکت جهان متعلق به مایکروسافت بود که در سال ۱۹۹۹ به ارزش ۶۲۰ میلیارد دلار رسیده بود. هرچند افت این شرکت سبب شده که مایکروسافت حالا ۲۵۷ میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

نزدیک بودن معرفی آیفون 5 و پیش بینی فروش بسیار بالای آن سبب شده که سهام اپل رشد کند. در عین حال کارشناس ها پیش بینی می کنند این رشد همچنان ادامه داشته باشد.



           
دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, :: 23:14
mahnaz

سرعت اینترنت در یک سال گذشته در سطح جهان بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است و کره جنوبی همچنان با میانگین سرعت 15.7 مگابیت بر ثانیه، سلطان ارتباطات دنیا است.

سرعت اینترنت و ارتباطات باند پهن دنیا، به طور پیوسته در حال افزایش است. طبق آمار هم اکنون میانگین جهانی اینترنت پرسرعت، 2.6 مگابیت بر ثانیه است که در مقایسه با 2.3 مگابیت سه ماهه گذشته رشد مناسبی را نشان می دهد.ایالات متحده هم با اینکه نتوانسته رتبه ای بهتر از دوازدهم را از آن خود کند، با رسیدن به میانگین 6.7 مگابیت بر ثانیه، رشد ۲۹ درصدی را نسبت به سال گذشته و رشد ۱۷ درصدی را نسبت به سه ماهه آخر ۲۰۱۱ نشان می دهد.

افزایش تعداد کابران اینترنت با سرعت و پهنای باند بالا هم نسبت به سال قبل کاملا محسوس بوده است. هم اکنون در کره جنوبی بیش از ۵۳ درصد کاربران از اینترنت پرسرعت بهره می برند.این میزان در ژاپن ۳۷ و در هنگ کنگ ۲۸ درصد است. در لاتویا ۲۶ و در هلند ۲۴ درصد مردم اینترنت پرسرعت دارند. طبق آمار بدست آمده طی مدت یکسال ۱۲۵ کشور سرعت اینترنت خود را افزایش داده اند و در ۱۰ کشور کاهش سرعت وجود داشته است.

البته در عرصه ارتباطات موبایل کشور آلمان دارای سریع ترین شبکه موبایل (با سرعت ۶ مگابیت در ثانیه) است.بیش از ۶۵ اپراتور در دنیا سرعت بیش از یک مگابیت بر ثانیه را عرضه می کنند و تنها سه اپراتور سرعت اینترنتی کمتر از ۵۰۰ کیلوبیت بر ثانیه دارند. در مجموع می توان گفت سرعت اینترنت در دنیا رشد 25 درصدی داشته است.



           
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 16:59
mahnaz

باستان شناسان اعلام کردند که برای نخستین بار رد شکلات 2500 ساله را در شبه جزیره یوکاتان در مکزیک مشاهده کرده که می‌تواند نشان دهد ساکنان این منطقه از شکلات به عنوان سس یا چاشنی همراه غذا استفاده می کردند.

کارشناسان مدتها تصور می کنند که دانه های کاکائو عمدتا در فرهنگهای باستانی اسپانیولی به عنوان نوشیدنی استفاده می شده است، نوشیدنی که به واسطه خرد کردن دانه های کاکائو و ترکیب آن با مایعات یا تخمیر دانه های آن تهیه می شده است.کارشناسان اعتقاد داشتند که چنین نوشیدنی برای نخبگان و افراد طبقه خاصی از جامعه سرو شده است.

 بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 17:0
mahnaz

گوگل دائما در حال جمع آوری حجم بسیار عظیمی از اطلاعات درباره شیوه استفاده از اسمارت فون ها در سراسر دنیا است و این اطلاعات را در وب سایت «Our Mobile Planet » قرار می دهد. روز گذشته این شرکت اطلاعات درج شده در این سایت را به روز رسانی کرد. این سایت به شما اجازه می دهد که نگاهی دقیق تر به دنیای ابزارهای همراه داشته و آمار و ارقام را بر اساس تمامی جنبه های کاربردی اسمارت فون ها (از قبیل اپلیکیشن یا پلتفرم ها)‌در ۴۰ کشور دنیا مقایسه کنید. شما همچنین می توانید این اطلاعات را بر اساس جنسیت و سن هم دسته بندی کنید.

در ادامه مطلب به ذکر موارد جذاب و حیرت انگیز اطلاعات این سایت از نگاه businessinsider می پردازیم.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 21:0
mahnaz

به گزارش پایگاه خبری worldbulletin، آلیا صبور شهروند امریکایی ایرانی‌الاصل است که که تمام وقت در دانشگاه نیویورک تدریس می‌کند و به عنوان یک نابغه نام خود را در ردیف جوان‌ترین استاد دانشگاه جهان ثبت کرده است

ساکن امریکاس. آلیا صبور نابغه ۲۳ ساله ایرانی رتبه اولین و جوانترین پروفسور زن رو تونسته بدست بیاره ...

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:36
mahnaz

 کارخانه اتومبیل سازی Audi با ابداع جدید خود، فلسفه وجودی دوچرخه را زیر سوال برده است! این شرکت طی هفته جاری در اتریش، دوچرخه الکتریکی فوق پیشرفته خود را رونمایی خواهد کرد.

این دوچرخه الکتریکی تنها 10‪.‬8 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از پلیمر فیبر کربن تقویت شده و فشرده است. بدنه به گونه ای طراحی شده که تا حد امکان مرکز ثقل دوچرخه پایین باشد. این کار باعث می شود که کنترل و حرکت دوچرخه آسان تر شده و مانورهای آن چالاک تر شوند. چرخ های ۲۶ اینچی این دوچرخه برقی از همان جنس فیبر کربن تقویت شده فشرده است که در بدنه استفاده شده. این چرخ ها با استفاده از تکنولوژی ابداعی Audi ultra blade ساخته شده اند. در این شیوه از پره چرخ پهن و عریضی استفاده می شود که انتقال قدرت از پدال را به بهترین شکل بهینه می کند.
 

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:2
mahnaz

TG-1 آخرین مدل از دوربین های سخت جان المپوس است که معمولا تحت نام Tough عرضه می شوند‫.‬ به نظر می رسد که ظاهر و سیمای تنومند این دوربین دیجیتال با خلاقیت و نوآوری های لازم در زمینه کیفیت عکس و بهبود تکنولوژی عکاسی آن همراه شده است‫.‬ مطمئنا دهانه روزنه F2‪.‬0 این دوربین با دوام، در کنار سنسور ۱۲ مگاپیکسلی CMOS آن می تواند هر انسان سخت گیری را راضی نگه دارد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:25
mahnaz

باران، برف و تگرگ تنها چيزهايي نيستند كه از آسمان مي‌بارند و طي چند دهه اخير مردم شاهد فرود گوشت، ماهي، قورباغه و توپ‌هاي ژله‌اي از آسمان هم بوده‌اند!گزارش‌هاي متعددي از بارش اشياء عجيب از آسمان مطرح شده است كه دانشمندان براي بسياري از آنها دليل قانع كننده‌اي پيدا نكرده‌اند.

در سال 1876 ميلادي يك تكه گوشت در منطقه كنتاكي از آسمان فرود آمد؛ طعم گوشت شبيه گوشت گوسفند يا گوزن عنوان شد. محققان معتقدند كه اين تكه گوشت متعلق به يك اسب مرده است كه از چنگال يك لاشخور در آسمان رها شده و به زمين افتاده است.در ژوئن 1997 ميلادي يك ماهيگير در جزيره فالكلند در اثر اصابت يك ماهي مركب يخ زده به سرش مجروح شد و محققان نتوانستند هيچ دليلي براي بارش اين ماهي از آسمان بيابند.

در سال 2001 ميلادي بخش‌هايي از هند شاهد بارش ذرات قرمز رنگ مرموزي بودند كه به ادعاي مردم حامل ميكروب‌هاي بيگانه هستند.در سال 2008 ميلادي در مناطق مختلف اسكاتلند گزارش هاي متعددي از كشف توده‌هاي ژله‌اي مخابره شد. بسياري معتقد بودند كه پرندگان به دليل خوردن قورباغه يا وزغ تخمدان‌هاي سمي خود را به شكل توده ژله‌اي دفع كرده‌اند، اما آزمايشات DNA‌ بر روي اين مواد بي‌نتيجه بود.

در تابستان 2009 ميلادي، باراني از بچه قورباغه و ماهي بر سر مردم شهر ايشيكاوا ژاپن باريد. دانشمندان معتقدند كه اين پديده بدليل گردبادهاي عظيم دريايي ايجاد شده و باعث بلند شدن موجودات به هوا و سپس فرو ريختن آنها بر روي شهر شده است.

ژانويه 2012 ميلادي در منطقه دورست انگليس 20 كره ژلاتيني آبي رنگ كشف شدند. محققان دانشگاه بورنموث در ابتدا مدعي شدند كه اين توپ‌هاي ژله‌اي تخم موجودات دريايي هستند؛ اما تحقيقات بعدي نشان داد كه آنها از پلي اكريليت سديم ساخته شده‌اند كه در كشاورزي مورد استفاده قرار گرفته و قادر به جذب آب هستند.



           
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:8
mahnaz

يك پژوهشگر پيشرو مدعي شده كه انسانها در 75 هزار سال قبل به ابر مغز دست يافته‌اند كه به بشريت در دستيابي به برخي از بزرگترين موفقيتها كمك كرده است.به گزارش سرويس پژوهشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، جان هوفكر، انسان‌شناس دانشگاه كلورادو، اين تغيير به سوي ذهن جمعي را مجوز انسان براي ايجاد تعداد نامحدودي از افكار براي اولين بار خواند.

اين دستيابي به ابر مغز همچنين به انسان، ظرفيت تفكر در مورد ابداعات و ابتكارات را براي اولين بار ارائه كرد.به گفته هوفكر، بدون اين ارتقاي مغزي، همه چيز از ساعت گرفته تا شاتلهاي فضايي امكان وجود نداشتند.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:41
mahnaz

محققان دستگاهي طراحي كرده‌اند كه در مدت زمان كمتر از ده دقيقه، تعداد زيادي از لباس‌ها را اتو كشيده، تحويل مي‌دهد.تحقيقات نشان مي‌دهد هر خانواده در طول سال حدود 160 ساعت را صرف اتو كشيدن لباس مي‌كند و اتو كردن در كنار شستن حمام و تميز كردن اجاق گاز، جزء كارهاي خسته كننده منزل محسوب مي‌شوند.

طراحان انگليسي براي حل مشكل اتو كردن لباس، دستگاه قطار بخار (SteamRail) را طراحي كرده‌اند.اين وسيله مانند يك كمد لباس طراحي شده و بخار از طريق يك لوله وارد محفظه مي‌شود؛ در اثر گرما و رطوبت ايجاد شده حداكثر تا 35 لباس در مدت زمان 9 دقيقه صاف و بدون چين و چروك تحويل داده مي‌شود.

«جيم مودي» سخنگوي شركت تأكيد مي‌كند: براي طراحي اين دستگاه، زمان زيادي صرف شده است كه باعث صرفه‌جويي چشمگيري در وقت افراد مي‌شود و مدل‌هاي ديگري از اين دستگاه نيز بزودي عرضه مي‌شود.

دستگاه قطار بخار پس از جمع شدن براحتي در زير تخت قرار مي‌گيرد و از لحاظ كارايي با دستگاه‌هاي اتو بخار پيشرفته قابل مقايسه است.

اين محصول با قيمت 377 دلار به بازار عرضه شده است.



           
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:58
mahnaz

محققان انگليسي دريافته‌اند، دانشجوياني كه در زمان برگزاري امتحان مايعات مختلف مانند آب مي‌نوشند، نمرات بالاتري نسبت به سايرين كسب مي‌كنند.محققان نتايج امتحانات 447 دانشجوي روانشناسي دانشگاه شرق لندن را در سال هاي اول و دوم دانشگاه مورد بررسي قرار داده و دريافته‌اند، نمرات دانشجوياني كه در زمان امتحان آب يا هر نوع نوشيدني ديگري مصرف مي‌كنند، 4.8 درصد بالاتر از ساير دانشجويان است.

علت اثر گذاري مصرف مايعات بر كسب نتايج بهتر در آزمون بطور دقيق مشخص نشده است، اما محققان معتقدند تبادل اطلاعات در سلولهاي مغز در زماني كه محيط مغز مرطوب باشد، راحت‌تر انجام مي‌شود؛ همچنين نوشيدن آب باعث آرامش اعصاب مي‌شود.

«مارك گاردنر» استاد روانشناسي دانشگاه وست مينيستر و يكي از محققان اين پژوهش تأكيد مي كند: افرادي كه در زمان امتحان دچار احساس تشنگي مي‌شوند، بسرعت دچار فراموشي شده و به نظر مي‌رسد نوشيدن آب با رفع اضطراب و استرس، باعث افزايش ميزان دقت فرد مي‌شود.

تشنگي و از دست دادن آب بدن با نشانه‌هايي مانند خستگي، تحريك پذيري، حواس پرتي و سردرد همراه است و نوشيدن مايعات مي‌تواند به خنك و مرطوب شدن سلولهاي مغز كمك كند.تحقيقات نشان مي‌دهد، نوع مايعات مصرفي تأثير چنداني در نتيجه تحقيق ندارد و بطور مثال نوشيدن قهوه شيرين يا نوشابه تغيير چنداني در نتايج تحقيق ايجاد نمي‌كند.

محققان در پژوهش مشابهي دريافته بودند، كودكان 7 تا 9 ساله كه پيش از شروع امتحان آب مي‌نوشند، در آزمون‌هاي حافظه و خلاقيت بصري نمرات بالاتري كسب مي‌كنند.



           
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:29
mahnaz

 

«راپو نزیل» دختر 12 ساله ای است که در شهر فقیرنشین "شانتی" در برزیل زندگی می کند.

او از بدو تولد تاکنون حتی یک بار هم موی خود را کوتاه نکرده و بر همین اساس اکنون با مویی به طول یک متر و نیم، اکنون دارای بلند ترین موی جهان است.

نظافت و تمیز کردن موی این دختر برزیلی، هر هفته حداقل چهار ساعت وقت از او می گیرد و یک بسته شامپو نیاز دارد. برای شانه کردن و مرتب نمودن آن هم هر روز یک ساعت و نیم وقت نیاز است. هزینه تمیز کردن و نگهداری موی او سالانه 400 پوند است.

 

های پرشین دات کام



ادامه مطلب ...


           
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:21
mahnaz

گروهی از باستان شناسان بین المللی موفق شدند در غاری واقع در آفریقای جنوبی قدیمی ترین بقایای آتشی که توسط انسان روشن شده است را کشف کنند.

شاید اولین آشپز دنیا یک "انسان راست قائم" (Homo erectus) بوده است که یک میلیون سال قبل در غار "واندرورک" در آفریقای جنوبی آشپزی می کرده است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 19:47
mahnaz

طراحان آمريكايي به عنوان بخشي از نمايشگاه دنياهاي كوچك موزه هنر تولدو دست به ساخت كوچكترين خانه جهان زده‌اند كه از تجهيزات كامل برخوردار است.

اين خانه شش متر مربعي با وجود اندازه بسيار كوچك آن از اتاق خوابي با يك تختخواب بزرگ، يك حمام، يك يخچال كوچك، يك آشپزخانه و يك اتاق پذيرايي برخوردار است.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 20:22
mahnaz

محققان دانشگاه فلوريدا در آمريكا با اندازه‌گيري نيروي فك تمام گونه‌هاي تمساح جهان دريافته‌اند كه نوعي تمساح استراليايي از قدرتمندترين نيرو براي گاز گرفتن، در ميان موجودات جهان برخوردار است.

تمساح آب شور با اندازه بيش از شش متر از آرواره‌هايي برخوردار بوده كه با قدرت حدود دو تن بسته مي‌شوند. در مقايسه با اين موجود، كوسه بزرگ سفيد از ظرفيت گاز گرفتن، با كمتر از يك تن در نوك آرواره خود برخوردار است.

كفتار خال‌خال نيز كه از بالاترين نيروي فشار فك ثبت شده در ميان پستاداران گوشتخوار برخوردار است، داراي نيروي گاز گرفتن، برابر با كمتر از نيم تن است.

دانشمندان با سنجش نيروي گاز گرفتن و فشار دادن فك تمام 23 گونه زنده سوسمار، دريافتند كه قويترين نيروي گاز گرفتن مربوط به گونه آب‌شور بوده كه ركورد فشار بيش از 163 تن بر اينچ مربع را نيز در دست دارد.

نتايج اين پژوهش در مجله كتابخانه عمومي Science ONE منتشر شده است.



           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 19:27
mahnaz

 

طولاني‌ترين و مرتفع‌ترين پل جهان براي اتصال دو تونل به يكديگر در استان «هونان» چين به بهره‌برداري رسيد.

پل معلق آيژاي (Aizhai) بر فراز دره «دهانگ» در ارتفاع يك هزار و 102 پايي و به طول 1200 متر احداث شده است و دو تونل در يك منطقه كوهستاني را به يكديگر متصل مي‌كند.

ساخت طولاني‌ترين و مرتفع‌ترين پل معلق جهان از اكتبر سال 2007 ميلادي آغاز شد و چهار سال به طول انجاميد و هدف از طراحي آن، حل مشكل ترافيك آزادراه «جيشوآ» در استان «هونان» است....



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 19:6
mahnaz

مسابقه بین‌المللی منحصر به فرد «زیباترین کتاب‌ها از سراسر جهان» از سال 1963 درلایپزیک برگزار می‌شود.در نمایشگاهی در لایپزیک آلمان کتابی از دانمارک به عنوان زیباترین کتاب جهان در سال 2012 معرفی شد و دست اندرکاران آن مورد تقدیر قرار گرفتند.به گزارش خبرگزاری آلمان، بنیاد هنر کتاب آلمان کتاب مصور «اقامتگاه» مشتمل بر عکس‌هایی از جی.اچ‌انگستروم عکاس دانمارکی را به عنوان زیباترین کتاب جهان درسال 2012 برگزید.
دلیل این انتخاب آن بود که تصاویر این کتاب از طریق یک سیستم صفحات تا شده برای بیننده کتاب صحنه‌هایی همچون صحنه‌هایی واقعی را ترسیم می‌کند. در مراسم اهدای جوایز بنیاد هنر کتاب گروه انتشارات ژورنال استکهلم نیز جایزه حروف طلایی را کسب کرد.
همچنین بنیاد هنر کتاب مدال طلای خود را به کتاب سال معماری گراتس اشتایرمارک 2010 اثر هوبرتوس آدام که مشتمل بر دو کتابچه جداست اهدا کرد. دیگر جوایز این بنیاد مشتمل بر دو مدال نقره و پنج مدال برنز نیز به کتاب های زیبای برگزیده از کشورهای چین، هلند، تایوان و چک رسید.
مسابقه بین‌المللی منحصر به فرد «زیباترین کتاب‌ها از سراسر جهان» از سال 1963 درلایپزیک برگزار می‌شود. یک هیات داوری مستقل بین‌المللی هر سال 14 کتاب از زیباترین کتاب‌های منتشر شده در سراسر جهان را انتخاب و با اهدای جایزه از آن‌ها تقدیر می‌کند. آثار برگزیده امسال از میان 540 کتاب از 31 کشور جهان انتخاب شده‌اند. امسال در میان کتاب‌های برگزیده هیچ کتابی از کشور آلمان وجود نداشت.
اما نمایشگاه کتاب لایپزیک در دو روز ابتدایی خود پذیرای 64 هزار بازدید کننده بود که با توجه به رقم 62 هزار بازدید کننده در زمان مشابه در سال گذشته ، شمار بازدید کنندگان این نمایشگاه 2 هزار نفر افزایش داشت. به گفته مارتین بول واگنر سخنگوی نمایشگاه کتاب لایپزیک ، این نمایشگاه و بزرگترین جشن کتابخوانی قاره اروپا به نام «لایپزیک کتاب می‌خواند»، با موفقیت ادامه دارد. چه در بخش داستان ها یا رمان ها ، چه در زمینه آثار جنایی یا کتاب های راهنما و چه در بخش کتاب های شنیداری و یا موزیکال علاقه تماشاگران به کتاب و یا آثار دیجیتال به شکل وسیعی رو به افزایش است.
حضور جمعیتی مشتاق، نویسندگان علاقه مند و ناشران راضی تاثیر عمیقی بر نیمه آغازین بهار کتاب‌های لایپزیک داشته است. گردانندگان این نمایشگاه انتظار دارند که در دو روز باقی مانده جمعیت چشمگیر بازدید کنندگان به این نمایشگاه سرازیر شود.



           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 18:29
mahnaz

حس نوستالژیکی که این روزها با به خاطر آوردن آن‌ها به ما دست میدهد شاید یکی از قشنگترین حس‌ها باشد. این گوشی‌ها در زمان خودشان آنقدر زیاد شده بودند که شاید از بدست گرفتن آن‌ها خجالت میکشیدید اما این روزها به داشتن آن‌ها افتخار میکنید.

ما نیز سعی کردیم تا گزارشی از این گوشی‌های بسیار نوستالژیک تهیه کنیم و مروری داشته باشیم بر تعدادی از آن‌ها که برای ما و شما یادآور خاطرات تلخ و شیرین هستند:

 

نوکیا ۱۱۰۰:

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 18:17
mahnaz

همین پریروز بود که شرکت ال جی اعلام کرد کاغذ الکترونیک اش را به صورت تجاری وارد بازار می کند و به نظر می رسد که با عصر کاغذ دیجیتال فاصله چندانی نداشته باشیم چرا که محققین دانشگاه تورنتو کانادا هم جدید ترین دستاورد شان را به نمایش گذاشته اند: بهینه ترین نمایشگر قابل انعطاف OLED پلاستیکی از نظر مصرف انرژی. ضمن اینکه این نمایشگر از نظر قابلیت انعطاف پذیری هم بهترین نمونه ای است که تا به حال ساخته شده است.

نمایشگرهای OLED همین الان هم جزو کم مصرف ترین ها هستند اما این کاغذ الکترونیک جدید بسیار ارزان تر و بهینه تر ساخته شده و گجت های آینده را ارزان تر به دست ما می رساند.

جالب اینجا است که تیم تحقیقاتی می گوید آنها به طور اتفاقی فناوری جدیدشان را کشف کرده اند. زمانی که مشغول تمیز کردن صفحات سازنده از جنس "indium tin oxide" با نوعی تمیز کننده از کلر بوده اند. متوجه شده اند که این نمایشگرهای قابل انعطاف بسیار درخشان تر کار می کنند و مصرف بهینه تری پیدا کرده اند.

بررسی های بعدی نشان داد که اضافه کردن ملکول های کلر به این صفحات، سبب می شود نمایشگرهای قابل انعطاف OLED بسیار بهینه تر عمل کنند و جالب تر اینکه قابل انعطاف تر و مستحکم تر هم می شوند.

هر چند این نمایشگرها برخلاف محصول ال جی فعلا در مرحله آزمایشگاهی است. اما آنها وعده محصولاتی ارزان و قابل انعطاف را در آینده نزدیک به ما می دهند.



           
یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, :: 20:1
mahnaz

دختر ۲۸ ساله فرانسوی با نام “فا بیان” به تازگی مسلمان شد.

 

وی همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت های بزرگ با او بسته میشد.

به نقل از مشرق ، عکسهای این دختر زیبا در مجله های معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.

همچنین وی با اعتماد به نفس بالا میگوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمیشد می بایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وقت نمی توانستم مسلمان شوم. آرزوی دوران کودکی من این بود که پرستار شوم ، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 18:34
mahnaz
           
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 19:50
mahnaz
           
سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, :: 20:8
mahnaz

 

 

کوهستان جادویی شیلی ! +تصاویر


هتل آتشفشان شیلی یکی از عجیب ترین هتل های روی کره زمین محسوب می شود....

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 19:37
mahnaz

احتمالا در خانه شما هم لامپ های کم مصرف (CFL) جایگزین لامپ های قدیمی رشته ای شده اند. اما زمان اش رسیده که به نسل بعدی لامپ ها فکر کنیم: لامپ های ال ای دی.

این لامپ ها چند سالی است که وارد بازار مصرف شده اند. در ابتدای ورود بسیار گران قیمت بودند. البته هنوز هم گران هستند اما قیمت آنها نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته و کیفیت آنها نیز بهتر شده است. در لامپ ال ای دی مصرف انرژی تقریبا یک پنجم لامپ های CFL است و شما کیفیت نور بسیار بهتری در اختیار دارید. به خصوص اینکه اگر لامپ های فلوئورسنت سبب سردرد شما می شوند، می توانید خوشحال باشید که این لامپ ها مشکل شما را حل می کنند.

شرکت فیلیپس یکی از شرکت های پیشرو در تولید لامپ های ال ای دی است و لامپ 12.5 واتی A19 این شرکت یکی از بهترین محصولات فعلی به شمار می رود که نوری معادل یک لامپ 60 وات رشته ای در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت اش ۲۵ دلار است و ممکن است به نظر گران بیاید. اما اگر به طول عمر ۱۵ تا ۲۵ ساله آن نگاه کنید و مصرف بسیار کم و کیفیت نور عالی اش را هم کنار آن بگذارید، احتمالا به خرید اش ترغیب می شوید.

یکی از مشکلات اکثر لامپ های ال ای دی موجود در بازار، نور نقطه ای آنها است. آنها نور را به خوبی پخش نمی کنند و لامپ فقط زاویه به خصوصی را روشن می کند. اما در این لامپ فیلیپس این مشکل هم به خوبی حل شده و شما یک نور منتشر در اختیار دارید.

در حال حاضر مدل های مختلفی از این لامپ ها وارد بازار شده اند. هر چند اکثر آنها در حال حاضر نور کمی تولید می کنند و نمی توانند جایگزین لامپ های مورد مصرف فعلی ما بشوند اما نسل بعدی روشنایی، تا چند سال دیگر در خانه هایمان فراگیر خواهد شد.



           
دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 19:34
mahnaz

به گزارش برترین ها به نقل از سي‌ان‌ان، بسياري از مردم تصور مي‌كنند دست‌شويي‌ها آلوده‌ترين بخش يك خانه هستند اما حقيقت اين است كه سينك ظرفشويي بسيار بيشتر از دست‌شويي ميكروب دارد.

به‌طور معمول ميزان ميكروب‌هاي موجود در اين قسمت از آشپزخانه 100 هزار برابر بيشتر از دست‌شويي است.اسفنج‌هاي ظرفشويي هم از بهترين مكان‌ها براي رشد ميكروب به حساب مي‌آيند. در هر سانتي‌متر مربع از اين اسفنج‌ها هزاران باكتري زندگي مي‌كنند كه بعضي از آن‌ها ممكن است خطرناك باشند. بهترين روش براي در امان ماندن از اين عوامل بيماري‌زا تعويض مرتب اسفنج‌هاي ظرفشويي و خشك نگاه داشتن آن‌ها بعد از هر بار استفاده است.تخته خرد كن‌هاي آشپزخانه هم كه براي برش گوشت و سبزي‌ها استفاد ه مي‌شوند، مستعد رشد ميكروب‌ها هستند. ميزان باكتري‌هاي سطح اين وسايل 200 درصد بيشتر از دست‌شويي‌هاي فرنگي است.

فرش‌ها هم مهم‌ترين منبع جذب گردوغبار داخل خانه به حساب مي‌آيند. سطح آن‌ها سرشار از سلول‌هاي پوست و مو، باقي‌مانده‌هاي غذا، آلودگي‌ها و حشرات مرده است. خانه‌هايي كه با فرش پوشيده شده‌اند 10 برابر خانه‌هاي ديگر در خود گردوخاك دارند.

هر سطحي كه در خانه بيشتر توسط دست لمس مي‌شود به همان اندازه ميزان ميكروب‌ها در آن بيشتر است. بنابراين جاي تعجب ندارد كه دستگيره‌هاي در ورودي و درهاي داخل خانه تا اين اندازه به انتقال بيماري‌ها كمك مي‌كند. مراقب سبد نگهداري از لباس‌هاي نشسته هم باشيد. انواع مختلفي از باكتري‌ها در اين قسمت زندگي مي‌كنند كه بسياري از آن‌ها فقط در دماي بالاي 40 درجه كشته خواهند شد.


           
دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 18:13
mahnaz

اغلب زنانی که برای جراحی بینی به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند از پزشک خود تقاضا می کنند که بینی آنها بعد از عمل شبیه بینی ناتالی پورتمن شود.به گزارش پارس ناز بعد از ناتالی پورتمن بینی اما استون و نیکول کیدمن به ترتیب پر طرفدارترین بینی ها در بین متقاضیان جراحی بینی هستند.

پرطرفدارترین مدل مو در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو

www.parsnaz.ir - عکس های زنانی با جذاب ترین چشم، مو، لب و بینی در جهان

 موهای تیلور سویفت پرطرفدارترین و محبوبترین مدل مو در میان زنان مراجعه کننده به این جراحان است. بعد از تیلور سویفت ، جنیفر انیستون و کیم کاردیشان از محبوبیت بسیار زیادی در میان این زنان برخوردارهستند.

پرطرفدارترین مدل چشم در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

 

 

 www.parsnaz.ir - عکس های زنانی با جذاب ترین چشم، مو، لب و بینی در جهان

 بیشتر زنانی که برای تغییر مدل چشمشان به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند دوست دارند چشمان آنها بعد از عمل شبیه چشمهای آنا هاتاوی شود.بعد از هاتاوی ،میلا کانیس و مگان فاکس محبوبترین چشمها را دارند.


پرطرفدارترین مدل لب در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

 

 

 www.parsnaz.ir - عکس های زنانی با جذاب ترین چشم، مو، لب و بینی در جهان

 مدل لبهای اسکارلت جوهانسون بیشترین مدل درخواست شده از سوی زنان متقاضی عمل جراحی زیبایی لب است و بعد ازمدل لبهای او آنجلینا جولی و کریستین آگویلرا بیشترین محبوبیت را در میان زنان متقاضی دارند.



           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 19:55
mahnaz

در عکاسی دیجیتال سنسور دوربین یکی از مهمترین نقش ها را در تهیه یک عکس خوب به عهده دارد. و احتمالا می دانید که فقط این مگاپیسکل سنسور نیست که اهمیت دارد و فاکتورهای مختلفی در نتیجه نهایی کار یک سنسور دوربین موثر هستند.

حالا آزمایشگاه DxOMark سنسور بهترین دوربین های عکاسی موجود حال حاضر را بررسی کرده و می گوید در فعلا اگر به دنبال بهترین سنسور دنیا می گردید باید دوربین نیکون D800 را انتخاب کنید.

این سنسور به دقت در مقایسه با دیگر مدل های نیکون و همچنین دوربین های کانن EOS 5D Mark II مقایسه شده و این موسسه می گوید، از نظر عمق رنگ ها، dynamic range و کارایی در نور کم این سنسور از همه مدل های دیگر عملکرد بهتری دارد.

البته آنها می گویند نسبت قیمت به کیفیت در این دوربین واقعی نیست. ضمن اینکه در دنیای رقابت مقام ها ماندنی نیست و هنوز این موسسه سنسور D800 نیکون را با مدل های کانن Mark III و 1DX مقایسه نکرده است.

اما تا از راه رسیدن این مدل ها می توانید به D800 به عنوان دارنده سنسور برتر نگاه کنید و بعد از آن باید منتظر نتایج جدید باشیم.



           
شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 19:29
mahnaz

یک مدل رومانی با پوشیدن لباس عروس سه کیلومتری نام خود را در کتاب رکورد گینس ثبت کرد ! طراح این لباس عروس یک زن هلندی و برای دوخت لباس از کشور های فرانسه و ایتالیا پارچه تهیه شده است. در آخر مراسم هم سوار بر بالن شد و جمعیت زیادی هم در خیابان مشغول جمع کردن دنباله لباس بودند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 19:11
mahnaz

اصلي‌ترين هدف از خريد يك دوربين فراـبزرگنما (ultra-zoom) بهره بردن از لنز با بزرگنمايي دوردست (long zoom lens) آن است.با اين كه دوربين‌هاي معمولي با لنز 12x نيز امكان عكسبرداري از مسافت‌هاي دور را فراهم مي‌سازد، اما ضبط تصاوير ثابت با دوربين‌هاي سبك DSLR فرا ـ بزرگنما كه لنزهاي 24x و بالاتر دارد از هيجان خاصي برخوردار است.

شما صرفا براساس مشخصاتي كه كارخانه سازنده در اختيارتان مي‌گذارد نمي‌توانيد به (بورد) واقعي ديد لنز دوربين پي ببريد زيرا براي اين كار نياز داريد محدوده بزرگنمايي (zoom range) واقعي آن را از زاويه گسترده (wide-angle) تا عكس نماي نزديك (telephoto) برحسب ميلي‌متر بدانيد.

اين نكته را در نظر داشته باشيد كه برخورداري از محدوده بزرگنمايي حتما به معناي كيفيت بهتر عكس نيست



ادامه مطلب ...


           
شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 18:59
mahnaz

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.